GEDREVEN
RESULTAATGERICHT
CONCREET
Na een commerciële start in de golfwereld en een korte uitstap naar de uitzendbranche begon ik in 2000 aan mijn loopbaan in de hotel- en evenementen branche. Hier ging mijn hart sneller van kloppen, dit was de branche waar ik me thuis voelde.
Gedurende 8 jaar vervulde ik diverse marketing en sales functies binnen Golden Tulip Hotels om vervolgens in 2008 voor Bilderberg te kiezen. Mijn kracht en succes zit hem in de liefde voor het sales vak en mijn geloof in het principe ‘ je krijgt wat je geeft’. Hierdoor heb ik deuren geopend die voor anderen gesloten bleven.
Eind 2010 kreeg ik de opdracht Landgoed de Salentein commercieel vorm te geven. Een taak die ik vol passie en gedrevenheid op me nam. Het was hier dat ik in aanraking kwam met en een voorliefde ontwikkelde voor social selling. Toen nog iets onbekends maar nu niet meer weg te denken.
In de zomer van 2016 vond ik het tijd op eigen benen te staan door mijn kennis en expertise op freelance basis in te zetten bij het oplossen van commerciële vraagstukken. Dit bracht me al zoveel mooie opdrachten.